Παρασκευή 21 Απριλίου 2017

Αποκαλυπτικός Ματσούκας, στο Ράδιο Avena 97,7. Μίλησε για “εμπάθεια”, διευκρίνισε για τα Τρίκαλα και επανέφερε την πρόταση για “συνένωση” της Αλεξάνδρειας (βίντεο)

Ιδιαίτερα αποκαλυπτικός ήταν ο αντιπρόεδρος της ΕΠΣ Ημαθίας Αριστείδης Ματσούκας, στη συνέντευξη που παραχώρησε χθες, στο πρώτο Ραδιόφωνο των Ειδήσεων και της Τοπικής Επικαιρότητας, Ράδιο Avena 97,7 FM. Μιλώντας για το θέμα της μομφής που κατατέθηκε εναντίον του, σε σχέση με τη θέση του στη Διοίκηση της ΕΠΣ Ημαθίας, το απέδωσε σε “εμπάθεια” προς το πρόσωπό του, από την πλευρά συγκεκριμένου τοπικού ποδοσφαιρικού παράγοντα (Τάκη Παπαδόπουλου), συσχέτισε την αιτία και με τις πρόσφατες εκλογές στην ΕΠΣΗ, ζήτησε συγνώμη για τυχόν παρερμηνεία δηλώσεών του σχετικά με τα Τρίκαλα και αναφέρεται για μια ακόμη φορά στην πρότασή του, για συνένωση της ομάδας της Αλεξάνδρειας με όλα τα χωριά. Ακολουθεί η δήλωσή του, κατά την διάρκεια συνέντευξης του στο Ράδιο Avena 97,7 και στην ενημερωτική εκπομπή “πρωινές ματιές” με τον Τάσο Καμπάνη . Είπε ο Αριστείδης Ματσούκας:

“Το θέμα είναι προσωπικό μεταξύ του Τάκη Παπαδόπουλου και εμένα. Γνωριζόμαστε από μικρά παιδιά όταν αγωνιζόταν ο καθένας στην ομάδα του χωριού του. Ήταν μεγάλη φιλία και οικογενειακή φιλία. Αλλά με αυτά που έγιναν καταλαβαίνω πως όσο ζεις μαθαίνεις, και καλά και κακά. Είναι κοινό μυστικό πως ξεκίνησαν όλα. Σε μία ποδοσφαιρική συζήτηση που έγινε σε καφετέρια της Αλεξάνδρειας τον Αύγουστο.


Εγώ ήθελα να γίνει πάντα συνένωση της Αλεξάνδρειας με όλα τα χωριά. Πάντα έλεγα πως είναι καλό να υπάρχει μία ομάδα. Στη συζήτηση που έγινε τον Αύγουστο ο Τάκης μου είπε πες μας αν είσαι Αλεξάνδρεια ή Τρίκαλα και απάντησα εγώ μου αρέσει να βγει η Αλεξάνδρεια. Έτσι ξεκίνησε το θέμα. Δεν ξέρω πως το κράτησε μέχρι τώρα. Πιστεύω όμως πως έγιναν και άλλα.

Στις εκλογές ο Τάκης (Παπαδόπουλος) ήταν με τον πρώην πρόεδρο Γ. Καραμελίδη. Πίστευε πως όταν θα έχεις δικό σου τον πρόεδρο, θα πάρεις και το πρωτάθλημα. Εγώ ήμουν κατά του Καραμελίδη και πήρα πολλά πρωταθλήματα με την Αγκαθιά. Αφού ο Τάκης είδε ότι οι εκλογές ήταν χαμένες, προσπάθησε και ήρθε με το μέρος μας. Με πήρε πολλές φορές τηλέφωνο εμένα και άλλους συμβούλους και ήθελε να μπει στην διοίκηση. Του είπα πως δεν θα έρθεις (εννοεί “μπεις”) επειδή δεν μπορεί να βγει κάποιος για να μπεις εσύ και δεύτερον δεν γίνεται επειδή η ομάδα του πρωταγωνιστεί στο πρωτάθλημα.

Από κει και πέρα βγήκε μία εμπάθεια από την πλευρά του, προς το πρόσωπό μου. Ακολούθησαν τα γεγονότα στον αγώνα Αλεξάνδρειας και Τρικάλων. Ορκίζομαι στα παιδιά μου ότι δεν έκανα κακό στην ομάδα των Τρικάλων όπως και σε καμία ομάδα. Ας μας πουν σε ποιο παιχνίδι τους αδίκησε η διαιτησία στο πρωτάθλημα από τότε που αναλάβαμε εμείς την ΕΠΣΗ. Αν έγιναν ανθρώπινα λάθη από τους διαιτητές, φταίει η διοίκηση της Ένωσης;

Ποιος ο λόγος να μπω με τον γιό μου στο γήπεδο της Αλεξάνδρειας και να με βρίζουν εμένα και τον γιο μου; Δεν φταίνε οι φίλαθλοι, άλλοι τους έβαλαν. Στέκονται σε μία φράση που είπα για τα 500 χρόνια των Τρικάλων. Την δήλωση που έκανα στον Τάσο (εννοεί στο alexandreia-gidas.gr) δεν ανέφερα πάνω στα νεύρα μου ότι αναφερόμουν στο ποδόσφαιρο και όχι στο χωριό. Αν θεωρούν ότι προσέλαβα το χωριό, ζητάω δημόσια συγνώμη. Έτσι κι αλλιώς το είχα διευκρινίσει με δεύτερη δήλωσή μου.

Εξήγησα πολλές φορές στον Τάκη (Παπαδόπουλο) πως δεν θα μπορούσα να κάνω κακό σε καμιά ομάδα πόσο μάλλον σε έναν φίλο. Στην πρόταση μομφής αναφέρουν ότι δεν έχω ήθος. Τι έπρεπε να κάνω στον αγώνα Αγκαθιά – Παλαιοχώρι; Βγήκα και είπα πως τα καταδικάζω και πως δεν πρέπει να γίνονται αυτά στα γήπεδα.

Έχω πληροφορηθεί για τις 26 ομάδες που υπογράφουν την μομφή, 18 ομάδες είναι από τη Νάουσα. Είναι δυνατόν να γνωρίζουν οι ομάδες της Νάουσας για μένα; Τόσο κακό τους έχω κάνεις στους 6 μήνες που είμαι αντιπρόεδρος της Ένωσης; Δεν ξέρω αν έχουν παρακινηθεί αλλά να έχουν υπογράψει 18 ομάδες από τη Νάουσα, αυτό με εκπλήσσει. Έχω μεγάλη πικρία. Για το ποδόσφαιρο έχω δώσει τη ζωή μου. Σέβομαι όλες τις ομάδες. Εγώ το ποδόσφαιρο το αγαπάω υπερβολικά, στη Γενική Συνέλευση θα πω πολλά είτε φύγω με την μομφή είτε όχι”.



ΔΕΙΤΕ – ΑΚΟΥΣΤΕ ΤΗ ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΕΙΔΗ ΜΑΤΣΟΥΚΑ
ΚΑΙ ΜΕΣΩ ΤΟΥ WEB-TV ΚΑΝΑΛΙΟΥ ΤΟΥ ΡΑΔΙΟ AVENA 97,7





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου