Παρακάτω θα διαβάσετε μια ιστορία, που αναδημοσιεύει και το troika24. Θα θέλαμε όμως πρώτα, να σας ζητήσουμε να το κάνετε, έχοντας κοντά κάποιες... φωτογραφίες. Τις οποίες αμέσως αφού διαβάσετε την ιστορία, θα σας ζητήσουμε να τις δείτε προσεκτικά.
Πρόκειται για για πραγματική ιστορία, με πρωταγωνιστή τον Πολύβιο Δημητρακόπουλο (φωτο), θεατρικό συγγραφέα, ποιητή, μυθιστοριογράφο, δημοσιογράφο και εκδότη, που γεννήθηκε το 1864 στο χωριό Τερψιθέα Κυπαρισσίας της Μεσσηνίας. Ήταν γνωστός επίσης με το γαλλικό φιλολογικό ψευδώνυμο Αρκάς (Πολ Αρκάς). Πέραν, όμως, της λογοτεχνικής ιδιότητάς του, υπήρξε και μέντιουμ. Είχε συγγράψει, μάλιστα, ένα ογκώδες έργο με τίτλο: «Το Μυστικόν της Ζωής», στο οποίο εξέταζε και τη φυσιολογία του πνευματισμού. Το
έργο αυτό δεν εκδόθηκε ολόκληρο, παρά μόνον περιληπτικά, σε μία σειρά δέκα ομιλιών με τον τίτλο: «Ο Πνευματισμός. Ζωή και επίζησις» (1919).Πρόκειται για για πραγματική ιστορία, με πρωταγωνιστή τον Πολύβιο Δημητρακόπουλο (φωτο), θεατρικό συγγραφέα, ποιητή, μυθιστοριογράφο, δημοσιογράφο και εκδότη, που γεννήθηκε το 1864 στο χωριό Τερψιθέα Κυπαρισσίας της Μεσσηνίας. Ήταν γνωστός επίσης με το γαλλικό φιλολογικό ψευδώνυμο Αρκάς (Πολ Αρκάς). Πέραν, όμως, της λογοτεχνικής ιδιότητάς του, υπήρξε και μέντιουμ. Είχε συγγράψει, μάλιστα, ένα ογκώδες έργο με τίτλο: «Το Μυστικόν της Ζωής», στο οποίο εξέταζε και τη φυσιολογία του πνευματισμού. Το
Ο Δημητρακόπουλος όμως έγινε γνωστός για ένα περιστατικό, το οποίο έλαβε χώρα σε ένα φωτογραφείο της ελληνικής πρωτεύουσας, τον Φεβρουάριο του 1908 και σχετιζόταν με μια απίστευτη φωτογραφία.
Η επίμαχη φωτογραφία, ήταν ένα πορτραίτο του ίδιου του Δημητρακόπουλου, η εμφάνισης της οποίας αποτέλεσε το αντικείμενο έρευνας δύο ψυχιατρικών περιοδικών της Ευρώπης, τα «Χρονικά των Ψυχικών Επιστημών» του Λονδίνου και το ομώνυμο των Παρισίων. Λήφθηκε στο φωτογραφείο του Αθηναίου φωτογράφου Ξανθόπουλου και είχε ζητηθεί από τον Δημητρακόπουλο για επαγγελματικούς λόγους.
Όταν ο φωτογράφος προέβη στην εμφάνιση της φωτογραφικής πλάκας, έκπληκτος διαπίστωσε ότι πίσω από τον πελάτη του, βρισκόταν και η μορφή του Βίκτωρος Ουγκώ, ο οποίος είχε πεθάνει το 1885!
Όπως μπορείτε να διακρίνετε και στην αναδημοσίευση εκείνης της φωτογραφίας, μέσω του troika24 (η δεύτερη φωτογραφία της ανάρτησης), τα χαρακτηριστικά είναι κάπως αόριστα, αλλά μπορεί κάποιος χωρίς να δυσκολευτεί, να διακρίνει τα χαρακτηριστικά του Ουγκώ.
Τα επιστημονικά περιοδικά που ασχολήθηκαν με το θέμα, ανέφεραν ότι η συγκλονιστική αυτή φωτογραφία ελέγχθηκε από τον διάσημο Γαλλοελβετό φωτογράφο εκείνης της εποχής, Φρεντερίκ Μπουασονά, ο οποίος βρέθηκε στην Αθήνα τον Οκτώβριο του 1908. Σύμφωνα με τον Μπουασονά, «ουδεμία τεχνική μεσολάβηση έγινε για την παραγωγή του φαινομένου», καταλήγοντας στο συμπέρασμα ότι επρόκειτο περί μίας γνήσιας φωτογραφίας που δεν είχε παραποιηθεί.
Λίγο μετά, το θέμα μπήκε στο... αρχείο και χρόνο με το χρόνο, έπαψαν να ασχολούνται με τη φωτογραφία. Μια φωτογραφία που σύμφωνα με πληροφορίες, αγοράστηκε από κάποιον που εμφανίστηκε ως ένας Αμερικανός εκδότης, χωρίς όμως ποτέ να τη δημοσιεύσει κάπου. Και έκτοτε παραμένει άγνωστο που βρίσκεται σήμερα, η φωτογραφία...
Αυτή ήταν η ιστορία.
Τώρα μπορείτε να κοιτάξτε προσεκτικά και τις δικές σας φωτογραφίες.
Μήπως βλέπετε κάτι;
Αυτή ήταν η ιστορία.
Τώρα μπορείτε να κοιτάξτε προσεκτικά και τις δικές σας φωτογραφίες.
Μήπως βλέπετε κάτι;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου