Παρασκευή 3 Μαρτίου 2017

Με αφορμή τις "καταγγελίες" του Δημήτρη Τραπεζανλή, για “υπόγειες παραεξουσίες” στο Δήμο Βέροιας...

Διαβάσαμε την δήλωση-καταγγελία που έκανε ο δημοτικός σύμβουλος Βέροιας (με τον συνδυασμό του Δημάρχου) Δημήτρης Τραπεζανλής. Κι επειδή, εμείς δεν έχουμε “δεσμεύσεις” με κανέναν και μπορούμε να λέμε τα πράγματα, όπως τα βλέπουμε, θα το σχολιάσουμε κι αυτό. Είναι σοβαρή η καταγγελία και σίγουρα "ταράζει" τα νερά (δεν το λες και τσουνάμι, αν μάλιστα ξέρεις κι από τα "ατάραχα" του Βοργιαζίδη). Ο κ. Τραπεζανλής λοιπόν, υποστηρίζει ότι στο Δήμο Βέροιας, “υπάρχουν και λειτουργούν υπόγειες και ανεξέλεγκτες παραεξουσίες” και ότι του έγιναν “προσωπικές επιθέσεις” για να “αμαυρώσουν την πολιτική παρουσία του” (sic) και άλλα εξ ίσου σοβαρά. Και ρωτάμε:...

Πότε τα ανακάλυψε όλα αυτά;
Τα ανακάλυψε, δύο μέρες μετά την ανακοίνωση των νέων αντιδημάρχων. Και τα αναφέρει, λίγες ημέρες πριν τον ορισμό των νέων Προέδρων στα Νομικά Πρόσωπα του Δήμου.

Τώρα τα θυμήθηκε; Γιατί τόσο καιρό δεν έβγαινε να τα πει;
Ή μάλλον γιατί τόσο καιρό, τον ενδιέφερε να “δείχνει”, ένα άλλο προσωπικό “προφίλ”;
Τώρα τι άλλαξε και ξαφνικά έγινε... “καταγγελτικός”;
Μήπως το ότι δεν έγινε Αντιδήμαρχος;

Κι αν ο Βοργιαζίδης, τον τοποθετήσει Πρόεδρο σε νομικό πρόσωπο, τι θα κάνει;
Θα τα “ξεχάσει”; Ή μήπως το κάνει, για να μην τον “ξεχάσει”;

Είναι όντως “βαριές” και σοβαρές οι αναφορές του, σε “παρεξουσίες”, σε “υπόγεια” και σε “ανώγεια”, όμως κ. Τραπεζανλή μας, σε λάθος χρόνο τα θυμηθήκατε. Τώρα μπορούν να σας κατηγορήσουν ότι τα θυμηθήκατε, όχι για την ουσία του περιεχομένου τους, αλλά για να τα χρησιμοποιήσετε, για τον σκοπό σας.

Κι αν όντως έχετε τέτοια στοιχεία, σαν αυτά που καταγγέλλετε, αφήστε τα υπονοούμενα και αποκαλύψτε τι εννοείτε, ποιους εννοείτε. Με στοιχεία, αποδείξεις και ονόματα.

Να μη ξεχάσουμε, να σας πούμε κι ένα νέο κ. Δημοτικέ Σύμβουλε Βέροιας:
Ο Ασημάκης Καϊλας, δεν παίζει άλλο στις ταινίες. Τώρα παίζει ο Μπάτμαν...


Η ΕΠΙΜΑΧΗ ΔΗΛΩΣΗ

Για την ιστορία, το πλήρες κείμενο της δήλωσης του Δημήτρη Τραπεζανλή, έχει ως εξής:

“Για μια ακόμα φορά δυστυχώς για την πόλη μας, αποδεικνύεται ότι πέρα από τις δημοκρατικά εκλεγμένες τοπικές ηγεσίες, υπάρχουν και λειτουργούν άλλες υπόγειες και ανεξέλεγκτες παραεξουσίες. Θύμα αυτών των παραεξουσιών και εγώ. Με προσωπικές επιθέσεις εναντίον μου, άνθρωποι που ποτέ δεν είχαν παρουσία στα κοινά, επιχειρούν να αμαυρώσουν την πολιτική μου παρουσία με βολές στην προσωπική μου ζωή.

Χρόνια τώρα παλεύω για να ζήσω την οικογένεια μου όπως κάθε άνθρωπος, με τα όποια προσωπικά μου προβλήματα που δυστυχώς είναι τεράστια. Δουλεύω από μικρό παιδί εδώ και τριανταπέντε χρόνια και δε δέχομαι από κανέναν, πόσο μάλλον από αυτούς που δεν έχουν δουλέψει ποτέ στη ζωή τους, να προσβάλλουν τον αγώνα που δίνω καθημερινά.

Δεν μπήκα στην πολιτική για να κερδίσω θέσεις και χρήματα, μπήκα στην πολιτική γιατί πιστεύω ότι μπορώ να προσφέρω. Αυτό μου τα αναγνώρισαν και μου το αναγνωρίζουν όσοι με εμπιστεύτηκαν με την ψήφο τους. Και όλα αυτά μπορεί να τα διαπιστώσει κανείς γνωρίζοντας την κατάσταση μου.

Δεν θέλω καμιά θέση, καμιά αντιμισθία, τους τα χαρίζω όλα. Θέλω απλά να διασφαλίσω την αξιοπρέπεια και την ακεραιότητα μου, που προσπαθούν τόσο βίαια και ανέντιμα να μου στερήσουν. Ήρθε η ώρα κάποιος να μαζέψει όλους αυτούς, να διαλύσει την κάθε παραεξουσία. Κάνουν κακό όχι μόνο σε εμένα, αλλά και στο δήμο, στην πόλη και τελικά σε όλους μας.

Κινούμενοι μέσα στο σκοτάδι προσπαθούν να επιβάλλουν την άποψή τους για το τι πρέπει να γίνει, ποιος πρέπει να πάει που. Μοιράζουν πολιτικές θέσεις σε επιχειρήσεις και νομικά πρόσωπα, με βάση τις δικές τους επιθυμίες. Για ποιο λόγο άραγε; Αν είναι δυνατόν να συμβαίνουν όλα αυτά. Τελικά ποιος είναι ο κριτής της πολιτικής μας παρουσίας; Μάλλον δεν μετρά τίποτα και επιβραβεύονται οι μονίμως απόντες.

Λυπάμαι ειλικρινά γιατί εγώ αλλιώς βλέπω την πολιτική. Και βέβαια θα διεκδικήσω το δίκαιο μου με ότι μέσο μου προσφέρει η ελληνική δικαιοσύνη. Και να μην κάνουν όνειρα όσοι μοιράζουν και όσοι δέχονται θέσεις από την παραεξουσία. Δεν πρόκειται να πάω στο περιθώριο, όπου θέλουν να με στείλουν όλοι αυτοί. Θα είμαι παρών και θα τα πολεμήσω όλα αυτά με όση δύναμη έχω. Ας το ξέρουν και ας ετοιμάζονται”.





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου