Σάββατο 4 Φεβρουαρίου 2017

Όταν η Ελπίδα έριξε “άκυρο”, στον... Χούλιο Ιγκλέσιας

Άγνωστες πτυχές από μια ζωή γεμάτη επιτυχίες, ξετύλιξε η γνωστή τραγουδίστρια Ελπίδα, δίνοντας μια αποκαλυπτική συνέντευξη στην εφημερίδα “Espresso”. Η γνωστή ερμηνεύτρια, “η οποία ποτέ δεν κατάλαβε την ποιότητα της χαρισματικής φωνής της, την ομορφιά και το στιλ της”, όπως χαρακτηριστικά γράφει η εφημερίδα, μίλησε με απλότητα αλλά και με νοσταλγία για το παρελθόν και ανάμεσα στα άλλα, θυμήθηκε τις στιγμές που, στο Φεστιβάλ Τραγουδιού της Χιλής, όπου συμμετείχε και βραβεύτηκε, ο Χούλιο Ιγκλέσιας της ζήτησε συνεργασία. Κι εκείνη του έριξε... “άκυρο”.
Να πως θυμάται και περιγράφει στην “Espresso”, η ίδια η Ελπίδα, τη γνωριμία της, με τον κορυφαίο Λατίνο τραγουδιστή:

Όταν πήγα στο Φεστιβάλ στη Χιλή επί Αλιέντε, πήρα την τρίτη θέση, αλλά με έκοψαν από τα ελληνικά ραδιόφωνα, γιατί ήταν η χούντα. Πηγαίνω ξανά στο φεστιβάλ της ίδιας χώρας το 1975 επί Πινοσέτ, πήρα το πρώτο βραβείο και τα «Νέα» έγραψαν: «Η Ελπίδα μας φέρνει βραβείο».

Όταν έφτασα, όμως, είχαν αρχίσει τα όργανα. «Η Ελπίδα πήγε στη χούντα του Πινοσέτ» έγραψαν κάποιοι. Πραγματικά, τότε ήμουν πολύ δυστυχής. Ήμουν μικρή, δεν μπορούσα να αναλύσω και να εκτιμήσω καλά τα πράγματα.
Τότε, στο Φεστιβάλ της Χιλής, βρέθηκε ως επίτιμος καλεσμένος ο Χούλιο Ιγκλέσιας. Εκεί τον γνώρισα.

Ο παραγωγός του Γκούστο Ιλγκερό μου ζήτησε να κάνουμε κοινό δίσκο με τον Χούλιο και εγώ, το χαζό, αρνήθηκα, για να μην πουν τότε οι αριστεροί ότι η Ελπίδα θα κάνει καριέρα στη Λατινική Αμερική (στις “χούντες”). Ήμουν ελεύθερη, χωρίς σχέση και θα μπορούσα να έχω ανοίξει τα φτερά μου, να κάνω διεθνή καριέρα και είπα «όχι» σε μια φίρμα. Με τον Χούλιο είχαμε φάει μαζί, συζητήσαμε επαγγελματικά, είχε όραμα και τι έγινε τελικά; Με «έφαγε» το τι θα πουν οι άλλοι. Και δεν ασχολήθηκα ποτέ μαζί του...”

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου